Tårne Perrin, corporate fordele konsulentvirksomhed, undersøgte over 1000 amerikanske arbejdstagere og fundet følgende:
Kun 51 procent af alle arbejdstagere har tillid til deres organisationer for at fortælle sandheden i medarbejderkommunikation
Kun 48 procent af alle arbejdstagere med mere end fem års uopsigelighed mener, at deres virksomheder er ærlige i deres medarbejderkommunikation
Kun 44 procent af alle arbejdstagere over 50 år har tillid til deres organisationer for at fortælle dem sandheden i medarbejderkommunikation
Organisationer så spørger hvorfor vidensmedarbejderens produktivitet falder, medarbejderloyalitet er på et historisk lavpunkt, og human ressource situationer øge. Dine medarbejdere ser hver dag, mindst i deres øjne, følgende:
Rekordoverskud, men massive fyringer
Have hørt, hvor vigtige de er, endnu har deres arbejde outsourcet
Oplever ændringer i deres job, men ikke spurgt til deres ideer
At vide, hvordan de gør en stor opgave, endnu at blive råbt på for fejl foran kolleger
Ikke underligt der er spænding på arbejdspladsen. Når jeg arbejder med organisationer, er de følgende tre spørgsmål dem normalt express:
“Min vejleder, manager, osv., ikke vide hvordan man kommunikerer med mig.”
“Jeg er sidst til at høre om dårlige nyheder.”
“Han/hun aldrig beder mig om mine ideer.”
På grund af disse bekymringer, der er en kløft, professionelt, følelsesmæssigt, mentalt og fysisk mellem ansatte og deres vejleder/manager, osv., hvilket fører til tab af produktivitet.
Nedenstående er fem hemmeligheder, der vil øge din troværdighed med medarbejdere og producerer fremragende resultater for organisationen:
1. Vær ærlig
Du skylder det til dine medarbejdere og kolleger at være ærlig. Fortælle medarbejderne, hvor de står i organisationen. Være positiv, men ikke sukker frakke det. Når dine medarbejdere ved, hvor de står, skal du bruge dette som et springbræt til forbedringer og løsninger kan du arbejde på sammen.
2. være konsekvent
Være i overensstemmelse med din kommunikation blandt medarbejdere. Du vil miste troværdighed med medarbejdere, hvis de ser du kommunikerer forskelligt med forskellige medarbejdere om de samme situationer. For eksempel, hvis du berate ansat (som jeg er sikker på, du aldrig ville gøre) for en fejltagelse, men siger ikke noget til en anden medarbejder til den samme fejl, vil du miste troværdighed.
Også være i overensstemmelse med den måde du kommunikerer dit humør. Husk, hvis du projektet professionelt, uanset situationen, dine medarbejdere vil emulere din adfærd.
3. kommunikere dårlige nyheder ASAP
Der er intet værre for medarbejdere end høring dårlige nyheder fra menneskelige ressourcer, aktionærer, nyheder, venner, familie og selv deres religiøse leder, men ikke fra dig, deres manager. De største grunde, jeg hører for ikke at fortælle medarbejdere er følgende:
“Ledelse bad mig om at holde det hemmeligt.”
“Jeg ikke har alle kendsgerningerne endnu.”
“Jeg tror ikke, at medarbejderne kan håndtere den dårlige nyhed.”
Nå, gætte hvad:
Medarbejdere finde altid ud af om dårlige nyhed (undertiden før deres vejledere/ledere, osv.).
Medarbejdere altid sætter pris på når du deler de oplysninger, du har med dem, så længe du er ærlig over for dem.
Medarbejdere kan tage mere end du tror, hvis du er følsomme over for deres bekymringer og give udtryk for disse bekymringer med dem.
Vil nogle af dem være utilfreds på kort sigt? Nogle medarbejdere kan ikke være glad; dog vil de respektere dig som en leder, der respekterer dem og holder dem orienteret om alle nyheder, gode eller dårlige.
4. give og modtage konstant Feedback medarbejdere ønsker feedback på, “Hvordan gør jeg?” Ved at give konstant feedback, udvikler du en obligation af tillid, som forbedrer ydeevnen af dine medarbejdere.
Husk, dine medarbejdere altid gøre noget godt. Sørg for at du kommer fra en positiv forbedring, når at give feedback. Lad dine medarbejdere ved, at du sætter pris på deres indsats og den forskel, de gør hver dag.
Også gøre det “sikkert” for medarbejderne til at give dig feedback. Lad dem vide, at ingen er perfekt (jeg ved, at vi tror, vi er) og at du værdsætter deres mening at gøre arbejdsmiljøet en “win-win” situation for alle involverede. Lære dine medarbejdere til at give feedback, både positive og konstruktive. Husk, som en leder, du hele tiden udvikler dine medarbejdere til det næste niveau.
5. Spørg om medarbejder løsninger
Folk går på arbejde til at lykkes, ikke mislykkes. Medarbejdere også gå på arbejde fordi de ønsker at gøre en forskel på deres job. En af de bedste måder for medarbejderne til at føle de gør en forskel er at inddrage dem i oprettelsesprocessen for løsning.
Gøre beder om løsninger fra dine medarbejdere en løbende proces. Hverken under personalemøder, one-on-one sessioner, osv., gør det sikkert for medarbejdere at udvikle deres egne løsninger. Hvis chancen for, vil dine medarbejdere komme med innovative, proaktive løsninger, og i nogle tilfælde bedre end nogen løsning vi nogensinde kan udvikle.
For at motivere dine medarbejdere til at skabe løsninger, skal du gøre følgende:
Give dem kredit for løsninger
Oprette belønningssystemer for løsninger
Gør det nemt for dem at kommunikere løsninger
Massage løsninger for positive resultater
Meget vigtigt, hvis medarbejdere deler en løsning med dig, please, please, Giv dem feedback ASAP. Du vil miste medarbejderen troværdighed, hvis de tror, du er ligeglad eller tager æren for deres ideer.
Anvende disse teknikker nu og du vil vinde troværdighed og øge produktiviteten med dine medarbejdere samtidig udvikle en højtydende miljø, der opnår fremragende resultater.
Kilde: Tårne Perrin, forbedre virksomhedens troværdighed-er det på tide at tage “Spin” fra medarbejder kommunikation? Januar 2004
Copyright © 2004 Ed Sykes. Alle rettigheder forbeholdes
Web-adresse:
Blog-adresse:
RSS Feed:
Publishing retningslinjer: Du har tilladelse til at offentliggøre denne artikel i din ezine, offentliggørelse, ebook, eller på din hjemmeside, så længe den hjælpekilde boks er inkluderet i artiklen, og så længe hverken artikel eller ressource boksen er ændret på nogen måde. URL i den ressource boksen skal være angivet som et hyperlink. Mindre ændringer i formateringen er tilladt.
Venligst E-mail forfatteren en kopi af enhver ezine eller nyhedsbrev ved hjælp af denne artikel
Hvis du bruger denne artikel på et websted, skal du indstille ressource link som et hyperlink
Behage sende Webadressen på ethvert sted, hvor artiklen er indsendt.
Venligst snail mail kopi af eventuelle trykte publikation ved hjælp af denne artikel for at:
Gruppen Sykes
2133-126 Upton drev #234
Virginia Beach, VA 23454-1193
Skriv et svar til Jllogralm Annuller svar